Veelgestelde vragen
Veelgestelde Vragen (FAQ)
-
Waar verzenden jullie producten?
Onze producten zijn uitsluitend beschikbaar voor levering binnen Nederland. -
Wat zijn de verzendkosten?
Alle leveringen zijn gratis. -
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?
Bestellingen worden meestal binnen 1-2 werkdagen verwerkt. De levertijd is 5-7 dagen, afhankelijk van de transporteur. -
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling op elk moment annuleren voordat deze is verzonden. Als de bestelling al is verzonden, kun je het product retourneren volgens ons retourbeleid. -
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Neem contact met ons op via info@telsamode.nl om een retourzending te starten. Zorg ervoor dat het artikel ongeopend, ongebruikt en in de originele verpakking is. -
Wat als mijn product defect of beschadigd is?
Als je een defect of beschadigd product ontvangt, neem dan onmiddellijk contact met ons op. Wij zorgen voor de terugbetaling of vervanging van het product. -
Wat zijn de retourkosten?
Als je spijt hebt van je aankoop, ben je verantwoordelijk voor de retourverzendkosten. Als het product defect is, worden er geen kosten in rekening gebracht. -
Hoe krijg ik mijn retourverzendlabel?
Als het product defect is, kun je een retourlabel downloaden en afdrukken. Bij spijt van aankoop ben je zelf verantwoordelijk voor de retourverzendkosten. -
Hoe lang duurt het om mijn terugbetaling te ontvangen?
Terugbetalingen worden verwerkt naar je oorspronkelijke betaalmethode binnen 14 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde product. -
Wat als mijn pakket beschadigd is tijdens het transport?
Als je pakket beschadigd is tijdens het transport, kun je het pakket weigeren bij de koerier of contact opnemen met onze klantenservice voor de verdere stappen.Contacteer ons
Handelsnaam: TelsamodeE-mail: info@telsamode.nl
Adres: Tolstraat 45, 7534CG Enschede, Nederland
Telefoon: +31 6 49037191